Som vanligt: det var ett tag sedan jag skrev nu.. Men nu har det faktiskt hänt mycket! 
Bara att ha en dotter är mycket "jobb" (fast ett jobb som man vill göra!), men nu har jag även börjat praktisera på TinyTrens på vasagatan i Göteborg. Det är en jättemysig barnkläders affär. Trivs riktigt bra här!
Jag har även börjat bli lita crazy angående mina naglar, jag kan seriöst inte gå mer än 32 timmar utan att måla om dem!! Ibland så kan jag inte ens ha samma nagellack i 12 timmar. 
Jag kanske borde filma eller ta kort varje gång jag gör mina naglar? Det kanske hade kunnat vara något. Men jag är ju inte direkt något proffs. Jag har även satt på lösnaglar nu. Mina naturliga naglar blir väldigt mjuka och trasiga på vintern, så dem blir aldrig speciellt långa. Jag är lite konstig, så jag kan inte ha korta naglar, det går verkligen inte! Jag får ont i fingrarna om mina naglar är kortare än vad fingret under nageln är, jag klarar inte av när huden typ "skär" mot nageln. Lite svår att förklara, men så är det i alla fall! 
 
Oj, nu är det lunch dags såg jag! Wohoo! 
Happy face!
 
Keep it real!
Beatrice Olausson
 

Kommentera

Publiceras ej