Någon mer än jag som har märkt att man nu kan koppla sin blogg till Tipser? Testade det i alla fall, och det verkar lite skumt. Det man behöver göraa är alltså en "daglig outfit", tagga sina bilder med deras varor och dyligt. Det är väl ganska bra för mig, eftersom jag gillar att "fönster shoppa" på nätet. Så då kan jag alltid kolla efter saker där, innan jag skriver ett blogginlägg! Min sida kan ni i alla fall hitta här, men vet inte hur det fungerar eller så. Kanske ska undersöka detta närmare! Det hade ju varit gött att ha en liten meny på sidan av bloggen med just denna shoppen, men om jag har fattat det rätt så funkar det inte så på blogg.se? Men det kanske är jag som har fel, kommentera gärna om ni vet hur man gör, eller om det inte går! 
 
keep it real!
beatrice olausson

Kommentera

Publiceras ej