Jag har gjort något som jag lovade!! Har fixat mig en ny header & det tog mindre än 24 timmar, tror att jag har blivit sjuk eller något!
Nu har jag i alla fall precis nattat Ellinor, nu får vi bara se om hon går med på att sova! Hon är trött, men vill inte sova, min lilla rebell! Det härliga med att hon somna så pass "sent" idag är att hon kommer att vakna ganska sent i morgon, har märkt att hon sover cirka 10-12 timmar per natt, beroende på hur mycket mat hon fick innan hon somna, hur nära inpå det var matningen & vad som häder i blöjan under natten.
 
Nu är snart min dag över, fick ganska roliga paket av mamma & pappa, 2 st redbull, 4 paket cigg, 1 ask med choklad & en brieost. Det förklarar typ mig, saknas bara lite salami till brieosten, då hade det varit perfekt! Den bästa presenten (än så länge, vet inte om jag får något mer, men utifall) har jag köpt själv & det är såklart datorn! 
Jag är helt förvånad över att en teknikpryl faktiskt kan fungera i mina händer, har ändå haft min andra lilla skit laptop i nästan 2 år & den var dålig från start! Men jag fick i alla fall öva upp mitt tålamod en hel del. Nu ska jag bara se om den går med på att föra över lite saker till denna datorn, har massa bilder på Ellinor på den andra & ganska många dokument som skulle behövas på denna datorn. 
 
Nu ska jag kasta lite pil mot datorn, om Ellinor tilllåter. Har äntligen fått min licens godkänd, så på onsdag så blir det match! Härligt! Känner att det springer lite i fingrarna på mig, var ett tag sedan man kastade match nu, hopppas bara på att mitt spel funkar någorlunda. 
 
I morgon så ska Ellinor till BVC för vanlig kontroll, då får jag se hur mycket hon har växt sen sist! 
 
Keep it real!
beatricelinnea

Kommentera

Publiceras ej