Ny dag, nya möjligheter, heter det inte så? 
Nu har Ellinor fått mat i magen och ligger just nu bredvid mig och kollar på medan jag skriver. Hon hade nog föredragit om det visades lite barnprogram på datorn i stället, men det verkar fungera ändå!
 
Fick för mig att Ellinor skulle vara på BVC klockan 10, men det visade sig att det var klockan 11, så nu får vi en mysmorgon i sängen, jag & Ellinor! Det kan inte bli mycket bättre!
 
Kom och tänka på en sak igår när jag tog en kvällsmacka, smörbyttan! Tänkte på det att det finns de som gräver efter smöret & sen finns det de som bara "skrapar av det översta lagret". Mamma & pappa är varsin av dem, så varje gång man ska ta en macka där nere så är det ett stort hål i smöret, medans kanterna är fina och plana. Tänkte även på det att om man är en sån som skrapar, så funkar det alltid. Men skulle du vara en sån som gräver i byttan, då får man lite skuldkänslor om man gör det hos någon som skrapar sitt smör! 
Bara en litenn tanke jag hade mitt i natten. Smör är ett komlicerat ämne.
 
Fixade även till lite annnat nytt på bloggen igår, just nu är det en ny design! Får se om jag nöjer mig med den! 
Vi var lite trötta igår när vi kollade på barnprogram! Klarar knappt av att hållla ögonen öppna.
 
Keep it real!
beatricelinnea
 

Kommentera

Publiceras ej