Börjar väl med det vanligaste: Var ett tag sen jag skrev nu!
Jag känner att jag inte är en människa som gillar vanor (exempelvis som att skriva blogg). Detta kanske ni har märkt mycket väl? Hahaha!
Men i alla fall, vad har hänt sen senast tro? Inte speciellt mycket faktiskt! Fast det har ju varit midsommar, som jag och John firade uppe i Lur (ca 15-16 mil från Göteborg). Det var en riktigt mysig midsommar med mycket musik, som såklart spelades av dem som var där, förutom jag då som inte ens kan hålla takten, haha! 
Det har även varit GBG-serie slutspel där Why Not (damlaget som jag spelar i) slutade på en delad tredjeplats.
Sen har även John spelat VDF Trofén, jag var bara med för att kolla på. Eftersom jag ej har kvalificerat mig till den tävlingen denna säsongen. Men det blev inte så mycket "kolla på", utan jag ställde mig och skrev matcher. Det slutade med att jag skrev 4 st poolmatcher och sen kvartsfinal, semifinal & final. Fick även se rugggigt bra spel i finalen, ända framme vid tavlan, närmare än så är svårt att komma! Efter att alla skrivningarna var klara så hade jag en "ordentlig grogg" som stod och väntade på mig (fick den för en av skrivningarna). Så det var ju bara att dricka upp den, sen kan det ha blivit någon mer, men kul var det! Det slutade med att jag, John & Inge gick till Ölstugan Tullen och tog ett glas där. Sen var det spårvagnen hem & bums i säng. Har nog aldrig blivit så trött av att lägga mig i sängen! 
 
Jag har även badat i havet! Å herre vad kallt det var! Men det var mysigt, förutom att jag och John blev lite halvt attakerade av får när vi skulle gå därifrån! haha
 
Mer än så har nog inte hänt, Ellinor har ju såklart varit här. Så har ju myst med henne så mycket jag har kunnat! 
Så det var nog allt för denna gången!
 
 
P.S. Jag har gått & blivit en "nörd", jag spelar nu LoL (League of Legends), just becuse I can! 

vadå ha volym i håret? 
 
keep it real!
beatrice olausson
 

Kommentera

Publiceras ej