men nu är jag så jävla trött på saker och ting. jag känner att kg måste spy ut lite av min ilska, uppgivenhet, förvirring osv.
1. Tydligen så skall all skitsnack som förekommer inom Darten bort. det är jätte bra! MEN jag fick höra att jag inte fick prata med någon som är med i en annan klubb, just för att dem var med i en annan förening. Seriöst!? Så jag skall alltså sluta prata med min mamma, för hon är ju inte med i samma förening som jag är. Idioti. Att sluta prata med andra föreningar kommer bara att skapa ännu mer skitsnack.
2. Du kan inte säga vad du tycker skall hända inom Darten, för du har bara varit med i 1-2 år. Det har kommit en ny sak, du får nu ej uttrycka dina idéer för att göra Darten bättre, om du har varit med i 1-2 år. Låter lite frimurare över det hela. Vilken tur att jag har kastat i 9 år!
3. Att ljuga & säga att ens mobil är trasig, fast att den fungerar när alla andra hör av sig, det är bara dåligt. Speciellt när det är lag på att höra av sig/svara, i detta fallet. Man kan inte bara ignorera någon & tro att dem kommer att försvinna. Det är inte jag som har sammarbetsproblem i alla fall.
4. Att ljuga & säga att en överlämnad sak ej är i samma skick längre. Hade ett babygym, som Ellinor fick, men detta skulle nu tillbaka till "ägaren", för hon skulle sälja den. Redan där låter det lite konstigt. Alla saker som Ellinor har fått (som jag har här), skall tillbaka för att dem skall säljas? ursäkta men, WTF???! I alla fall, det handlar om en specifik sak, babygymmet. Den har varit hemma hos mina föräldrar, sen jag flyttade. När jag fick reda på att den skulle tillbaka till sin "vuxna" ägare, så tvättade mamma den & dem tog med sig den hit. Pappa råkade dra huvudet på den (babygymmet var format som en kanin) i gatan, men det var bara att borsta av. Sen visste jag att personen som skall ha tillbaka den, ändå kommer att tvätta den igen, för hon är lite pedantisk. Får sedan höra av människan som hade köpt den av "ägaren" - "tack för att du äntligen lämnade den, synd bara att du hade lämnat den oigenkännbar & helt svart". När jag lämnade den, så såg den ut som när jag fick den, det kanske saknades en liten sån sak som man hänger upp, men dem försvinner ju direkt. Men att ljuga och säga att jag har lämnat tillbaka skit, rent ut sagt, fy fan! Fattar inte folk att sanningen kommer fram & att det sårar människor till det att sanningen har kommit fram? Blir så trött!
5. Att aldrig vilja planera eller sammarbeta. Det här med att en förälder skall höra av sig till den andra, det finns inte. Det med att sammarbeta & planera, det finns inte. Jag orkar seriöst inte med sån skit längre. Hur jävla svårt skall det vara att plocka upp telefonen & svara? Jag vill inte behöva ringa personens mamma för att få kontakt. Det är rubbat. Det är vår dotter, alltså så skall det vara våra beslut. Vi skall besluta saker tillsammans. Jag var så jävla dum när jag sa att hon kunde bo hos dig. Jag skulle aldrig ha sagt det, för nu agerar du som att det är du som har ensam vårdnad & jag ska helst inte träffa henne mer än varannan helg.

usch.. en vanlig kväll/natt för mig: jag vill inte gå & lägga mig. Men när jag väl gör det, så läser jag tills jag nästan somnar i boken. För om jag ligger vaken & tänker, så får jag panik, hjärtklappning & ångest. Jag börjar gråta & kan inte slappna av för att somna. Jag har svårt att se något positivt. Men jag är dock bra på att gömma allt inne i mig. Men jag är trött på att behöva göra det. Jag vill vara öppen, jag vill vara en glad person. Men nej.

hoppas att jag inte förstörde er dag!

keep it real!
Beatrice olausson

Kommentera

Publiceras ej